Banes Motor České Budějovice
01.04.2014, Redakce

APRÍL: Do nové sezóny s názvem Kapři České Budějovice!

ČESKÉ BUDĚJOVICE — Hokejová sezóna skončila pro českobudějovické hokejisty teprve před pár dny, to se ale nedá říct o vedení jihočeského celku, které momentálně pracuje na plné obrátky, aby svým hráčům připravilo zázemí už před letní přípravou, jež začne za necelý měsíc. Aby došlo k vytvoření konkurenceschopného klubu, přichází potřebná změna názvu a loga. Ta by měla přilákat sponzory, ale i nové fanoušky zejména z řad rodin s dětmi. Od nového ročníku tak bude hrát tým pod názvem Kapři České Budějovice!

Hektický start znovuzrozeného klubu je pryč. Všechno bylo pro spoustu lidí nové, celek se budoval na zelené louce a nebylo tolik času přemýšlet nad věcmi, které až tak nesouvisely se sportovní stránkou. Na to byl prostor až v průběhu sezóny a hlavně po ní. Vedení si vše pečlivě vyhodnocovalo a došlo k závěru, že o marketingová značku Motor je už překonaná.

„Je to tak. Zpočátku vše vypadalo skvěle, ohlas na název jsme měli skvělý, především mezi fanoušky. Jenže to není všechno. Nesmíme opomíjet tradici a kulturu našeho kraje. Ptali jsme se, vyzvídali a rozhodli jsme se, že budeme následovat cestu zahraničních týmů, které ve svém názvu mají především nějaké zvíře spjaté s okolím. Proto ta velká přeměna,“ vysvětluje generální manažer klubu Stanislav Bednařík.

Nový název s sebou přináší další možnosti. Jakmile byl oznámen potencionálním zájemcům o spolupráci, obrovsky vzrostl počet společností, které se chtějí společně prezentovat s týmem z jihočeské metropole. A hlavně - objevila se mezi nimi spousta nových z oblasti rybářství a zpracovatelského průmyslu. To je samozřejmě šance, jak možnou budoucí spolupráci s partnery zajímavě zužitkovat, čehož si vedení nesmírně váží.

„Víme, že se to nemusí všem fanouškům líbit a jsme připraveni na jejich kritiku. Momentálně ale děláme všechny kroky pro to, abychom v co nejbližší době vrátili hokejové České Budějovice tam, kam bezesporu patří. A k tomu potřebujeme i silné finanční zázemí, které se před námi nyní naskýtá,“ zdůrazňuje prezident klubu Roman Turek.

Novinkou na utkáních bude i maskot, kterým samozřejmě bude kapr. Marketingové oddělení už v této době pracuje akcích, jenž by v prvé řadě měly oslovit ty nejmenší příznivce českobudějovického hokeje. „Předem ale dáme lidem možnost zvolit si název maskota podle vlastního uvážení. Máme nějaké tipy, například Lojza nebo Dudlík, podle hokejových legend, ale použijeme i jména od lidí a uvidíme, jaké získá nejvíce hlasů,“ přibližuje marketingový ředitel Tomáš Kučera.

Nyní lze jen doufat, že se s novým názvem a logem (jeden z možných návrhů naleznete výše), jež bude zveřejněno v nejbližší době, doplavou Kapři dále, než v minulé sezóně dojeli s Motorem a udělají radost nejednomu fanouškovi. Do toho, Kapři!




Ano, pokud jste dočetli článek až sem, musí vám být jasné, že na tohle v Českých Budějovicích rozhodně nedojde. Šlo totiž jen o lehký aprílový žertík. Motor samozřejmě zůstává Motorem!

Sociální sítě

Branky a nahrávky: 5. Remeš (Vachun, Lev), 6. Pitel (Willmann), 29. Vachun (Mar. Kříž, Hoch), 31. Pitel (Willmann, Hoch), 39....