Banes Motor České Budějovice
14.12.2018, Klub

Průzkum na Motoru prokázal vesměs spokojenost, Motorfest bohužel končí

ČESKÉ BUDĚJOVICE — Jak jste spokojeni s prodejem vstupenek, s občerstvením, nebo s časem začátků zápasů? Jezdíte na výjezdy? Přijdete na Motorfest? To a mnohé další se snažil klub získat jako zpětnou vazbu od fanoušků, aby mohl udělat maximum pro zlepšení v oblastech, které fanoušky trápí nejvíce. Průzkumu se celkově zúčastnilo 911 lidí, z toho 680 vyplnilo dotazník na internetu a 231 v tištěné podobě na utkání. Nejzajímavější grafy si můžete projít s námi.

Zajímalo nás, jak jsou fanoušci spokojeni s on-line systémem nákupu vstupenek a permanentek, který klub zavedl v minulé sezoně. V tomto směru lze vyjádřit jedině radost.

text

Zajímali jsme se také o to, zda fandové nechtějí pozměnit časy domácích utkáních ve všední dny či o víkendech. Průzkum pomohl tuto otázku vyřešit, a tak se začátky domácích zápasů měnit NEBUDOU.

text

text

Čistě pro zajímavost jsme chtěli vědět, kolik % fanoušků jezdí klub podporovat na venkovní utkání. Pouze 11 % respondentů odpovědělo, že je na žádném venkovním zápase neuvidíme.

text

V posledních letech jsme se snažili prostřednictvím provozovatele občerstvení vylepšovat služby v tomto směru. Zajímalo nás tedy, kolik času fandové tráví ve frontě čekáním na občerstvení. Nejvíce respondentů zvolilo odpověď 6 až 10 minut.

text

Další otázka nám pomohla k rozhodnutí o Motorfestu. Na základě výsledků průzkumu se klub rozhodl, že v následujícím roce už Motorfest pořádat nebude.

text

Klubová mobilní aplikace funguje zatím pro systém Android. Jejím prostřednictvím lze kupovat vstupenky, objednávat občerstvení v hale, nebo přání k narozeninám. Se společnotí Apple už delší dobu probíhá schvalovací řízení i pro systém iOS. Jakmile bude i tato verze schválena, věříme, že i velká část skupiny 61 % respondentů začne aplikaci využívat.

text

Další odpovědi nás poměrně potěšily. S atmosférou v Budvar aréně je velká většina respondentů spokojena. Se šíří sortimentu Fanshopu je spokojena polovina respondentů. U spokojenosti s cenami ve Fanshopu je to pak půl na půl. Co se týče spokojenosti s kvalitou a sortimentem občerstvení v Budvar aréně, tak většina respondentů je také uspokojena. S cenami občerstvení je to jako obvykle půl na půl.

text

text

text

text

text

text

A kde bydlí naši fanoušci? To nás také zajímalo a příjemným překvapením je, že šestatřicet procent respondentů neváhá jet na hokej, přestože bydlí více než 21 kilometrů od města.

text

Na základě těchto i dalších otázek si Motor vyhodnocuje svá rozhodnutí. Děkujeme za to, že jste se průzkumu zúčastnili, rozhodně neusneme na vavřínech a i nadále se budeme snažit podmínky ve všech směrech vylepšovat.
Sociální sítě

Branky a nahrávky: 5. Remeš (Vachun, Lev), 6. Pitel (Willmann), 29. Vachun (Mar. Kříž, Hoch), 31. Pitel (Willmann, Hoch), 39....