Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
maprin | =M=České Budějovice
Reagovat
08.08.2019, 09:11
Také to tu již bylo řečeno, je to velmi zavádějící. Když mě známí požádají 3x za sezonu, abych jim sehnal lístky, tak když přijedou, jsou samozřejmě spokojeni, protože si koupí šálu, 2 malé dresy do auta (navíc se jmény, po kterých touží), ostatní neřeší a jsou nadšeni.
08.08.2019, 09:06
Pokud by byl v ČB jediný obchod se zeleninou, která by bohužel byla shnilá, tak kupodivu bude mít taky výborné tržby. Člověk by musel koupit i tu hnusnou a shnilou.
Případně si vypěstovat vlastní, nebo v našem případě ušít vlastní šálu. Což je nesmysl. Tržby nic neznamenají. Pouze to, že si dost lidí něco koupilo. A ne, že bylo spokojeno s výběrem a službami.
Případně si vypěstovat vlastní, nebo v našem případě ušít vlastní šálu. Což je nesmysl. Tržby nic neznamenají. Pouze to, že si dost lidí něco koupilo. A ne, že bylo spokojeno s výběrem a službami.
08.08.2019, 08:41
08.08.2019, 08:30
Jen k fotbalu:
Necelá hodina stačila k tomu, aby byl po Spartě zcela vyprodaný i zápas proti úřadujícímu mistrovi - proti pražské Slavii. Klub nemá v tuto chvíli žádné volné vstupenky a malá naděje na získání vstupenek bude až v den utkání po uvolnění rezervací Ligové fotbalové asociace.
Necelá hodina stačila k tomu, aby byl po Spartě zcela vyprodaný i zápas proti úřadujícímu mistrovi - proti pražské Slavii. Klub nemá v tuto chvíli žádné volné vstupenky a malá naděje na získání vstupenek bude až v den utkání po uvolnění rezervací Ligové fotbalové asociace.
08.08.2019, 08:05
Dovolím si pár postřehů k fanshopu.
Lze souhlasit s Kohym, že vzorek zde diskutujících fandů a jejich přátel tvoří jen menší část nakupujících (mnohem větší je však u této skupiny potenciál z hlediska vynaložených finančních prostředků na jednu nakupující osobu, protože skalní fanda si nekoupí jenom šálu, ale mnohdy vybaví celou rodinu, pokud je tedy čím). Co si vzpomínám, tak ty problémy se opakují jako přes kopírák („stejné chyby, stejné známky“).
Řešením určitě není rozvázání smlouvy na základě jedné ankety. Já však čtu negativní ohlasy nejen tady, ale také je slýchávám osobně z různých dalších stran (včetně některých sponzorů). Ano, je řada spokojených, ale jsou to vesměs zákazníci, kteří koupili jednu věc (např. šálu) od roku 2013 a je jim v podstatě jedno, kdo a jak fanshop provozuje.
Argument ohledně spokojenosti provozovatele s prodejem (tržbami) může mít různou váhu. Pokud není nikdo jiný ochoten a schopen provozovat tento obchod a konkurence v daném podnikatelském odvětví je malá, pak to bude klíčové kritérium. Jestli to tak není (což si osobně myslím), tak vlastní spokojenost s prodejem u firmy, která má výsostní postavení (v podstatě monopol) a může krásně „parazitovat“ na dobrém jménu klubu a široké fanouškovské základně, za čímž stojí obrovské množství práce vedení Motoru, není jen kritérium zanedbatelné, ale v podstatě opíjení rohlíkem, neboť provozovateli chybí motivace dál se rozvíjet nebo alespoň pracovat na zásadních nedostatcích.
Toť můj názor.
Lze souhlasit s Kohym, že vzorek zde diskutujících fandů a jejich přátel tvoří jen menší část nakupujících (mnohem větší je však u této skupiny potenciál z hlediska vynaložených finančních prostředků na jednu nakupující osobu, protože skalní fanda si nekoupí jenom šálu, ale mnohdy vybaví celou rodinu, pokud je tedy čím). Co si vzpomínám, tak ty problémy se opakují jako přes kopírák („stejné chyby, stejné známky“).
Řešením určitě není rozvázání smlouvy na základě jedné ankety. Já však čtu negativní ohlasy nejen tady, ale také je slýchávám osobně z různých dalších stran (včetně některých sponzorů). Ano, je řada spokojených, ale jsou to vesměs zákazníci, kteří koupili jednu věc (např. šálu) od roku 2013 a je jim v podstatě jedno, kdo a jak fanshop provozuje.
Argument ohledně spokojenosti provozovatele s prodejem (tržbami) může mít různou váhu. Pokud není nikdo jiný ochoten a schopen provozovat tento obchod a konkurence v daném podnikatelském odvětví je malá, pak to bude klíčové kritérium. Jestli to tak není (což si osobně myslím), tak vlastní spokojenost s prodejem u firmy, která má výsostní postavení (v podstatě monopol) a může krásně „parazitovat“ na dobrém jménu klubu a široké fanouškovské základně, za čímž stojí obrovské množství práce vedení Motoru, není jen kritérium zanedbatelné, ale v podstatě opíjení rohlíkem, neboť provozovateli chybí motivace dál se rozvíjet nebo alespoň pracovat na zásadních nedostatcích.
Toť můj názor.
08.08.2019, 08:04
Obávám se, že ani letos od Ježíška nedostanu nic. Fakt si nemám co nakreslit, ani ty ponožky. A stejně jsem nikdy neuměl postavy, natož sedící.
08.08.2019, 08:02
Nespokojen: Na zacatku sezony tu nekolikrat padly duvody. Za celou sezonu se toho moc nezmenilo. Logo Kappa stale byva vyraznejsi nez =M= . Na konci sezony vypisovali at se posilaji navrhy. Bude zajimavy co z toho vznikne. Stary fanshop se mi libil daleko vic.
08.08.2019, 07:55
S tou otevírací dobou musím také souhlasit. V pracovních dnech se do prodejny jako pražskej opravdu nedostanu. Úplně by přitom stačilo, kdyby byla sobota třeba 10 - 12. Nešlo by zařídit alespoň tohle, Kohy? Určitě by to uvítala spousta lidí, třeba i těch, co jsou sice místní, ale nestíhají to z práce.
08.08.2019, 07:43
Ááá, někdo to tu četl!
fanshop: folím mořnost "Kure.sky nespokojen(a)." Jediné, co jsem ochoten koupit (ba na co se těším) je velmi povedený MARSCHův dres (pokud tedy bude) a šála, neb poslední jsem rozdal v květnu v daleké cizině. Dodnes si nadávám, že jsem nestihl koupit mikinu ve starém fanshopu.
fanshop: folím mořnost "Kure.sky nespokojen(a)." Jediné, co jsem ochoten koupit (ba na co se těším) je velmi povedený MARSCHův dres (pokud tedy bude) a šála, neb poslední jsem rozdal v květnu v daleké cizině. Dodnes si nadávám, že jsem nestihl koupit mikinu ve starém fanshopu.
08.08.2019, 07:42
Mně ani tak nevadil sortiment - nosím věci ze starého fanshopu a když jsem si pořizoval nové půllitry, tak nabídka byla... ALE ta otevírací doba! Sklo se na stadionu neprodává, takže jsem musel do "velkého fanshopu". Sobota? Vůbec... Po zápase (nechtěl jsem mít půllitry u sebe - na stání - při zápase je to zbytečná starost)? Smůla... Takže mi nezbylo než je koupit před zápasem, doufat že s nima budu moct dovnitř a že přežijí zápas... To mě naštvalo hodně - mít zavřeno v den zápasu, resp. když už tak jen před začátkem zápasu je IMHO nezájem o zákazníky...
08.08.2019, 07:29
Taky se mi nelíbí, jak je vedenej fanshop, už jsem tu jednou psal, že ohánět se nějakou anketou a tržbama je asi jak když se Král ohání s tim že logo repre je super, protože jde na dračku. Nebuďme takoví!
08.08.2019, 07:12
08.08.2019, 07:11
Jako hubnu, ale abych zkracoval kosti jen kvůli tomu že největší triko z celé nabídky třech dostupných paskvilů je "L" fakt nebudu. Informace, že nové budou až s novu sezonou mě opravdu potěšila a pomohla. O široké nabídce kulichů, bund a zateplených gayvest jsem již informoval. Ale ať to tu nesčítáme.. odkaz
08.08.2019, 06:26
Každý klub má člověka, který má za úkol přes rozhodčí ovlivnit zápas. To neprohlásil nikdo menší než předseda FAČR Martin Malík.
Více na odkaz
Více na odkaz
08.08.2019, 06:24
„Nejdůležitějším bodem je diskuze. Očekávám aktivní debatu, kam chceme s naším hokejem dojít,“ hned ale hlásil Pešán.
Český hokej má prostředky, napohled hodně věcí funguje dobře. Jenže se zdaleka nevyvíjí tak rychle, aby doháněl velmoci. Spíš máte pocit, že zamrzl.
Více na odkaz
Český hokej má prostředky, napohled hodně věcí funguje dobře. Jenže se zdaleka nevyvíjí tak rychle, aby doháněl velmoci. Spíš máte pocit, že zamrzl.
Více na odkaz
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.