Banes Motor České Budějovice

Diskusní fórum


Vložení příspěvku do fóra
Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení. Klikněte pro vložení.
 pamatovat

 
prosím nevyplňovat

Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2012-12-13" |  vypnout filtr
 
12>
Další diskuse: 
 
Ojka87Ojka87 | Motor
Reagovat
13.12.2012, 23:09
 
Reakce na jabadu: No není nic jednodušího než tak jak si...
Tohle momentálně nemá vůbec cenu. Výdyť si stačí koupit lístek za 100 kč a sedneš si tam kde je místo. Bohužel je BA tak blbě naprojektovaná že prakticky nejde kontrolovat lidi u vstupu do sektorů. Je to utopie.
 
 
Petr_Š.Petr_Š. | České Budějovice
Reagovat
13.12.2012, 21:58
 
Reakce na jabadu: No není nic jednodušího než tak jak si...
tak lehký to taky nebude, i když by to bylo super. Ti, kteří mají permanentky by se oprávněně rozčilovali a o ty se klub musí starat a pak hlavně - i takové informace, než se plošně dostanou do podvědomí, tak to chvíli trvá... tj. spíš by to mělo být vzato jako námět před další sezonou a podle toho rozvrhnout ceny permanentek i jednotlivých vstupenek... ale vzhledem k tomu, že to nevyřešíme, tak by bylo zajímavější, dozvědět se něco z prostředí týmu. Vzhledem k tomu, že když se vyhrává, nikdo nemá potřebu řešit ideální sestavu, posily, taktiky, či různé rady, jak zlepšit situaci, těchto témat na fóru výrazně ubylo... Smajlík
 
 
jabadujabadu | Motor, Chvalšiny
Reagovat
13.12.2012, 20:50
 
Reakce na Petr_Š.: ještě na to jde kouknout takhle: hl...
No není nic jednodušího než tak jak si uvedl to prostě třeba na pár zápasů udělat. Vůbec nechápu, jestli to tu občas někdo s vedení čte proč to neudělají. přeci vyhlásím třeba leden do oblouků za kilo a je to. Nic víc nic míň.
 
 
 
Reakce na Petr_Š.: ještě na to jde kouknout takhle: hl...
vůbec netvrdím, že jsou ideálně nastavené cenové rozdíly pro jednotlivé sektory. Věřím že by mohlo být nalezeno lepší nastavení. Třeba se nad tím někdo zamyslí před příští sezonou. Nemyslím si, že by to celkový výnos ze vstupného nějak úplně radikálně změnilo, ale třeba nějaký to procento by to celkově mohlo přidat. Není moc reálné že dva tisíce lidí čeká doma a začne pravidelně chodit na stadion až se vstupenka do nějakého sektoru zlevní třeba o třicet korun. Je třeba brát v úvahu že cena není jediným rozhodujícím faktorem pro počet lidí v hledišti.
 
 
Petr_Š.Petr_Š. | České Budějovice
Reagovat
13.12.2012, 20:38
 
Reakce na honza_z_budejc: Psal jsem zjednodušený příklad...
jo, v tomhle s Tebou souhlasím - tj. na konci sezony to vyhodnotit a do nové sezony to zkusit zlepsit... Smajlík
 
 
 
Reakce na Speeder: To si dal jako příklad nesmyslnou cen...
Psal jsem zjednodušený příklad. Ono je to pravděpodobně strašně těžký stanovovat před sezonou ceny vstupného. Je tam spousta faktoru, který se dopředu nedaji dost dobře odhadnout. Návštěvy hodně závisí na tom jak se bude týmu dařit v porovnání s ostatníma, jak bude hra atraktivní. Experimentovat s cenami v průběhu sezony nejspíš vůbec nejde. Je to omezený tim, že se cena stanovuje pevně na celou sezonu, i např. kvůli cenám pernamentek. Nemyslím si, že při mírném zlevnění, řekněme kupříkladu o 15 % by najednou začalo chodit v průměru o dva tisíce lidí víc. Cíl je tam pořád zajistit co nejvíc peněz ze vstupného a proto si myslím že nějaké výrazné zlevnění neni vůbec reálné.
 
 
Petr_Š.Petr_Š. | České Budějovice
Reagovat
13.12.2012, 20:28
 
Reakce na Honza_z_Budejc: Ne úplně správný přístup, cíle...
ještě na to jde kouknout takhle:
hlavní sektory - cena, jakou uvádíš - budou za tuto cenu zaplněné - tj. cenu nechám.
vedlejší sektory - aktuálně skoro prázdné - by možná při poloviční ceně byly plné - takže lepší než např. 2000 x 0 by bylo 2000 x 100 ...
Smajlík
 
 
SpeederSpeeder | České Budějovice
Reagovat
13.12.2012, 20:20
 
Reakce na Honza_z_Budejc: Ne úplně správný přístup, cíle...
To si dal jako příklad nesmyslnou cenu imho. Určitě by se to dalo vyladit lépe. Je to o experimentu, bohužel neni vůle vedení.
 
 
 
Reakce na Petr_Š.: Ok, já bych zase jako úkol marketingu...
Ne úplně správný přístup, cílem je pravděpodobně maximalizace zisku ze vstupného, což nemusí znamenat za každou cenu vyprodaný stav. Zjednodušený příklad 4000 * 200 = 800000 tj. více než třeba 6421 * 100 = 642100
Nechci tím tvrdit, že se mi ceny líbí, ale chápu, že v zájmu klubu je na vstupném vydělat co nejvíc.
 
 
Petr_Š.Petr_Š. | České Budějovice
Reagovat
13.12.2012, 19:40
 
Reakce na Radek_Papáček: Osobně souhlasím. Vidím to veli...
Ale zpět k hokeji samotnému. Smajlík Nešlo by zvědavým fanouškům naznačit, jak dlouho bude ještě trvat rekonvalescence jednotlivých marodů, či zda se klubu zamlouvaly výkony Milana Tomana? Smajlík
 
 
Petr_Š.Petr_Š. | České Budějovice
Reagovat
13.12.2012, 19:33
 
Reakce na Radek_Papáček: Osobně souhlasím. Vidím to veli...
Ok, já bych zase jako úkol marketingu viděl, najít na trhu kompromis mezi nabídkou a poptávkou a maximálně jej využít... tedy pokud nasadím cenu pro daný počet míst příliš vysokou (ve srovnáním s konkurencí, tj. v tomto případě všechno kromě hokeje, ať už sport, nebo jiné zájmy), mohu dělat co chci, ale neprodám... tj. kdybych měl stadion s kapacitou 4000 lidí, pak jsem při současně nastavené ceně nalezl optimum...
 
 
Petr_Š.Petr_Š. | České Budějovice
Reagovat
13.12.2012, 19:26
 
Reakce na Simon84: vysvětlovat si navstevnosti velikostí...
Pouze bych chtěl reagovat na ten příspěvek se St. Pauli. Pokud se nepletu, je to klub sídlící v Hamburgu, který má 1,7 mil. obyvatel. Navíc my tady neřešili, jaký klub má nejvíce fanoušků, ale největší návštěvnost. (upřímně nevím a nechce se mi nyní hledat, zda nemá Allianz Arena v Mnichově větší kapacitu a tam je vyprodáno pravidelně). Tj. i zde by se nechalo potvrdit, že čím větší počet obyvatel v regionu, kde klub sídlí, tím více fanoušků. S tím brazilským příkladem nevím, tam nemám konkrétní informace. Každopádně Ti nechci brát Tvůj názor...
 
 
 
Celkem zajimavej kalendar. Tak hosi priznejte se kdo z vas by si ho koupil? Smajlík isport.blesk.cz/clanek/svet-hvezd/134756 (dlouhý řetězec byl zkrácen)
 
 
Simon84Simon84 | V Českých Budějovicích by chtěl žít každý...
Reagovat
13.12.2012, 16:17
 
souhlasím, každá taková věc pomáhá. :-) čím víc, tím asi lépe. ale i u nás jsou takové příklady. Třeba to Brno. Nebo Bohemka ve fotbale...
 
 
Radek_PapáčekRadek_Papáček | HC MOUNTFIELD a.s.
Reagovat
13.12.2012, 15:10
 
Reakce na Simon84: řekl bych taky dlouhodobá identifikac...
Osobně souhlasím. Vidím to velice podobně. Ve snaze shrnout úkol sportovního marketingu by se jeho definice dala totiž formulovat asi takto: "Úkolem sportovního marketingu je eliminovat vliv sportovní výkonnosti na návštěvnost a celkový zájem o klub." Úkol složitý, zejména v české společnosti, která je nastavena trochu jinak než třeba v zahraničí. Ovšem zase ne tak složitý, aby se trpělivě nedal postupnými kroky naplňovat. Třeba i formou takových těch kapek ve smyslu nošení klubového trika ve volném čase, jak zmiňuje mav8. To je ten správný prostředek pro identifikaci a ztotožnění fanouška s klubem, podle mého názoru.
 
 
 
ahoj,

měl by někdo zájem o originální hraný dres brankáře MARTINA ALTRICHTERA a MILANA TOMANA? nevím jaká už to přesně byla sezona, oba dresy jsou podepsané některými hráči z týmu. Mám je doma pověšené ve skříni, na hokej už chodím mizivě, tak nějakému fanouškovi by možná udělaly větší radost Smajlík kontakt: graffitistyleinthecity@seznam.cz SMS: 723672573
 
 
mav8mav8 | Praha/CB
Reagovat
13.12.2012, 13:30
 
Kde je tedy zakopanej pes ohledne naplneni haly? No co si budeme povidat, neni to jen cena listku (v Praze za ty samy penize a kde je kupni sila lidi na jihu a v Praglu, ze?) potom jde samozrejme o nevyhovujici (male) prostory bufetu a chodeb. Vzdycky kdyz bylo vic jak 6000 lidi, tak se prakticky nedalo byt na konec/zacatek tretiny na svem miste, kdyz si chctel clovek neco koupit nebo dojit na zachod. I tohle muze spoustu lidi odradit. O prestavkovem programu se nema cenu bavit, ledcos se dela, ale porad je uroven diskutabilni. Dalsi vec je dlouhodoba prace s fanouskem, ktera tady za posledni dobu byla prakticky nulova snad to s novym fanshopem a akcemi s hraci nebude jen labuti pisen teto sezony. Inspiraci jak to delat dal a lepe je mnoho, staci pouzivat hlavu a internet. Treba retro triko s napisem MOTOR si klidne vezmu normalne na sebe a nemusim se za nej stydet, ze to vypada jak z lidovky za pade. Jen houst a vetsi kapky...
Prostoru k prilakani vice priznivcu do hlediste je stale spousta, jen je treba vytrvat a pokracovat v zacate praci.
 
 
Simon84Simon84 | V Českých Budějovicích by chtěl žít každý...
Reagovat
13.12.2012, 13:25
 
řekl bych taky dlouhodobá identifikace fanousku s klubem... kdy prakticky na vysledcih uz moc nezalezi.
 
 
kimmikimmi | České Budějovice
Reagovat
13.12.2012, 12:55
 
koukám podle aukce těch artefaktů že bych mohl vydělat pár kaček na odznakách.... Smajlík mám jich doma spousty.....
 
 
pubipubi | volyně
Reagovat
13.12.2012, 11:37
 
Třeba tam dělá přestávkový program nějakej místní Zahrada. To by byl teprve odvaz. Smajlík
 
 
12>

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
 
 
Sociální sítě

Jaká byla podle zástupců vedení sezona 2023-24? pojďte si to poslechnout!

Branky a nahrávky: 5. Remeš (Vachun, Lev), 6. Pitel (Willmann), 29. Vachun (Mar. Kříž, Hoch), 31. Pitel (Willmann, Hoch), 39....