Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
KohyCZ
Reagovat
02.11.2023, 14:09
Reakce na alkac: Ne, není to stejná čočka - jde o úplně ...
Nemá to oceňovat běžný fanoušek samo o sobě, ale do pěknýho videa by to byla krásná část s provázáním ostrova, prvního titulu atp. Nemá to fungovat nijak izolovaně. Tady je ten detail se švédskou lodí, nádhera: odkaz
02.11.2023, 14:01
Ne, není to stejná čočka - jde o úplně jiné jídlo ze stejné suroviny, u něhož není jistě jiné jen to, že není kydnutá na talíř jako kravské lejno, ale právě i to, jak je uvařená - abych tedy navázal na tvou metaforu. Prostě tady imo projevuješ i ty svůj profesionální markeťácký fetiš, o němž jsem psal níže - může to být pro profíka milý detail, ale ocení to většina cílových zákazníků? Já mám třeba ve svém oboru úplně stejný problém s tím, jak je napsaný současný OZ (= z velké části jako jazykový fetiš partičky ABGB nerdů). V obou případech mi přijde, že u tvorby toho produktu si nikdo nepoložil otázku, jak to bude "chutnat" těm, pro koho to primárně vařím. A že výsledek třeba i ozdobím čerstvým koriandrem, to sice třeba vizuálně v první chvíli pomůže, na chuti už to moc nezmění.
02.11.2023, 13:42
Ale to s tou Štvanicí je přesně důkaz toho, že hlavní problém byl v prezentaci. Je to velmi milej detail (něco jako ta švédská loď v korunce posledního dresu Švédů, doporučuju si najít, je to cool), kterej by člověk při správném načasování, odprezentování a odbavení nového loga ocenil. Jenže místo přípravy fanoušků, místo moderního videozpracování, které by létalo světem, to z ničeho nic vyhlásil rozkydlej strejda za stolkem.
Jsem naprosto přesvědčený, že kdyby to bylo ve stylu, jaký zvolila o pár let později ACS, nebylo by teď co řešit. Se stejným tvůrcem a stejným zadáním i zpracováním je to vlastně dokonalá analogie.
A přidám ještě jednu - já vždycky nesnášel čočku. Ten hnusnej blivajz ze školní jídelny. A teď ji mám moc rád, protože manželka ji umí připravit skvěle. A je to ta stejná čočka.
Jsem naprosto přesvědčený, že kdyby to bylo ve stylu, jaký zvolila o pár let později ACS, nebylo by teď co řešit. Se stejným tvůrcem a stejným zadáním i zpracováním je to vlastně dokonalá analogie.
A přidám ještě jednu - já vždycky nesnášel čočku. Ten hnusnej blivajz ze školní jídelny. A teď ji mám moc rád, protože manželka ji umí připravit skvěle. A je to ta stejná čočka.
02.11.2023, 13:32
Ano. Proto mě taky celkem nijak neuráží, když se řekne, že důvod vytvoření znaku byl kvůli merchi. Že chce svaz vydělat na vlastním "produktu," mi přijde nejen logické, ale i správné (ponechme nyní samozřejmě stranou, kdo a jak na svazu rozhoduje o nakládání s těmito prostředky, neb to je samozřejmě úplně jiná otázka, ohledně jejíhož zodpovězení by domnívám se panovala minimálně na tomto fóru daleko větší názorová shoda).
02.11.2023, 13:23
S tímhle absolutní souhlas - proto jsem na začátku psal, že bych chápal diskuzi nad provedením toho loga. Ok, nepovedlo se, pojďme hledat dál. Nebo hodit do placu více návrhů a nechat lidi rozhodnout. Ale diskuzi jestli znak nebo logo nechápu, tam má mít přednost racionalita - alespoň za mě. To je jako kdyby Scania začala na svoje auta místo svého loga dávat znak státní Švédska (ať už je tedy jakejkoliv ) - to samozřejmě ad absurdum, ať mě tu prosím nikdo nechytá za slovíčka :-)
02.11.2023, 13:23
Nové logo už jsem viděl tolikrát, ale slepici tam teda nevidím. Nechápu, jak to tam někdo může vidět. Asi jsem jeden z mála, ale mě se nové logo líbilo moc. Tahle změna je velký krok zpět.
02.11.2023, 13:12
Mně se sice myšlenka specifického znaku hokejového svazu líbí, ovšem dres se slepicolvem se mi nelíbí a hanba by mě fackovala mít ho doma i za cenu basy Březňáka v Normě. A podstatu toho, co se mi na něm nelíbí, lze demonstrovat na tom hezkém příkladu s okem – Štvanicí. Za prvé, kdo si tohoto specifického detailu všimne? Za druhé, komu dojde, že má tvar Štvanice? A pokud dojde, kdo si to hned spojí s významem Štvanice pro český hokej? Pokud někdo, tak imo patrně pamětník, tj. spíše tradicionalista, kterému se spíše spelicolev líbit nebude, tj. ten úžasný jinotaj asi příliš neocení. A komu se líbit bude (spíše asi mladší fandové), tak u těch zase lze předpokládat, že si Štvanice nevšimnou, resp. nebudou hned vědět, co má dělat s naším hokejem (mám podezření, že řada mileniálů by dost možná na první dobrou nepochopila narážky na Nagano, třeba i tak notoricky známé jako „takhle pálí Guma“). Tj. k čemu je snaha o procpání takové symboliky? To už se raději do takovýchto větších akcí nepouštět, práci si tím nekomplikovat a vytvořit něco, co nevypadá, jako by to uteklo z Dr. Moreauovi z ostrova.
02.11.2023, 13:00
02.11.2023, 12:44
02.11.2023, 12:39
Tos vystihl. Já mám doma kšiltovku a mikinu s logem a jsou moc pěkný, malej chtěl kdysi na MS na Slovensku dres s logem, tak už ho teď na repre nosí třetí naše dítko. Žádné z nich ani znak na dresu už nezažilo, všem dětem se ten lev líbil (já samozřejmě pamatuju spíš znak a nostalgie u mě taky podvědomě vítězí)... Ale nějaký moderní pohled na repre marketing se teď hodil do koše a na MS se nám to opět bude hemžit fantastickými "replikami" obdrženými za nákup basy Březňáka ve slevě v Normě. Kdo chce kam...
02.11.2023, 12:32
02.11.2023, 12:26
Kdo říká, že nároďáku úspěch nepřeju? Pouze mě to netáhne z důvodů jaký jsem popsal a taky když vidím jak to na svazu funguje.... To samé se dá říct i o fotbalové reprezentaci.
Zajímalo by mě kolik zastánců dresu se znakem má doma opravdu originální dres a ne nepovedenou repliku z tržnice. U nás se ve všem žije akorát z nostalgie a proto se celkově jako země nikam neposouváme, protože každá změna je automaticky špatná.
Zajímalo by mě kolik zastánců dresu se znakem má doma opravdu originální dres a ne nepovedenou repliku z tržnice. U nás se ve všem žije akorát z nostalgie a proto se celkově jako země nikam neposouváme, protože každá změna je automaticky špatná.
02.11.2023, 12:23
Hele, trochu mi přijde, že si hledáš hůl na psa Prostě se Ti ty dresy nelíbily, to beru, ale posuzovat ten nárůst jako fiasko, to už je drobet úlet :-) Každopádně uvidíme, jaký bude nárůst po tomto MS - pak budeme mít relevantní data pro srovnání.
02.11.2023, 12:02
02.11.2023, 12:00
02.11.2023, 11:54
Jo a mimochodem - jestli byl opravdu tak strašný problém s neoficiálními dresy, pak bych bral nárůst prodeje jen o 200% v době konání domácího MS jako naprosté fiasko. A poslední věc - z nízkých čísel se o 200% roste snadno. Daleko zajímavější by byla absolutní čísla, ne relativní.
krizi:
krizi:
02.11.2023, 11:53
02.11.2023, 11:35
02.11.2023, 11:17
02.11.2023, 11:02
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.