Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
KohyCZ
Reagovat
08.08.2019, 11:20
Vyvinulo se to vcelku v zajímavou diskusi. Jen jednu věc bych poupravil - provozovatel byl údajně spokojen, a to přesto, že než něco vydělal, zaplatil nemalé peníze klubu. Navíc má kousek vedle pořád parazita, a přesto mu to finančně dávalo smysl. To je argument, který opravdu nelze pominout. Ale zároveň to samozřejmě neznamená, že je klubu jedno, jakou má nabídku a sortiment. Všechno se to musí vyvážit a já věřím, že to letos zase bude o krok lepší.
08.08.2019, 11:01
Potíž je s tou Kappou. Voni to svý logo musej nacpat všude, já to sice chápu, ale zrovna to jejich logo je ultrahnusný a mně ty produkty prostě nejdou přes nos. Kdyby nám to aspoň vyráběl Áda Dassler nebo jeho brácha, tak bych to asi snášel líp. Takže z mýho pohledu je to těžko řešitelný, voni tam to logo mít chtěj a já ho tam mít nechci.
Jedině kdyby provedli pokus nabídnout triko bez Kappy, nebo aspoň s co možná nejmenší Kappou, nebo na místě, kde by se nekopalo s logem klubu. Pak by se vidělo, co se prodává a co ne. Pochvalovat si obraty u monopolu je úsměvný. Když to nejni s čim srovnávat, tak se každej manažer logicky bude plácat po vlastním rameni, přece si nebude říkat o vlastní vyhazov.
Já to řešim tak, že mi zbylo asi šest trik ze starejch zásob, tak je hlídam jak oko v hlavě a soudružka má striktní zákaz to cpát do sušičky, aby z toho neslezly potisky.
Jedině kdyby provedli pokus nabídnout triko bez Kappy, nebo aspoň s co možná nejmenší Kappou, nebo na místě, kde by se nekopalo s logem klubu. Pak by se vidělo, co se prodává a co ne. Pochvalovat si obraty u monopolu je úsměvný. Když to nejni s čim srovnávat, tak se každej manažer logicky bude plácat po vlastním rameni, přece si nebude říkat o vlastní vyhazov.
Já to řešim tak, že mi zbylo asi šest trik ze starejch zásob, tak je hlídam jak oko v hlavě a soudružka má striktní zákaz to cpát do sušičky, aby z toho neslezly potisky.
08.08.2019, 10:53
Tak jsem koukl schválně na tu Spartu, a MARCH má pravdu. Vybere si každý a ještě jsou tam příznivé ceny.
08.08.2019, 10:14
Z fanshopu jsem si zatím nic nekoupil, což jako hodnocení asi stačí. Mám tam hozený očko na jednu z kšiltovek a čekám na jedno či dvě trika z ankety na FB.
Co jsem koukal na fanshopy v ELH - sekce triček. O parník nejlepší Sparta (tam si vybere každej) a obecně na dobrý úrovni zrovna ty fanshopy, který jsou pod bývalým provozovatelem našeho fanshopu (Hradec, Plzeň, Vítkovice(společně s Plzní slabší nabídka), Pardubice). Tam ale, pokud si vzpomínám, byl problém s tím, že klub z toho finančně moc neměl. Docela dobrá a široká nabídka v Brně - provozuje Sportmania Brno. Naprostá trapnost vzhledem k velikosti a fungování organizace je Liberec - provozuje Střída sport.
Vary s Kappou jsou na tom podobně jako my.
Obecně se mi ale zdá, že provozovatel tu kritiku vnímá (zlepšení nabídky v průběhu sezony) a pokud mám soudit právě podle tý ankety na Facebooku, kde dokonce vyzýval fanoušky k tvorbě vlastních návrhů - snaží se s tím něco dělat.
Ta dámská sekce byla ale po celou sezonu k pláči.
Co jsem koukal na fanshopy v ELH - sekce triček. O parník nejlepší Sparta (tam si vybere každej) a obecně na dobrý úrovni zrovna ty fanshopy, který jsou pod bývalým provozovatelem našeho fanshopu (Hradec, Plzeň, Vítkovice(společně s Plzní slabší nabídka), Pardubice). Tam ale, pokud si vzpomínám, byl problém s tím, že klub z toho finančně moc neměl. Docela dobrá a široká nabídka v Brně - provozuje Sportmania Brno. Naprostá trapnost vzhledem k velikosti a fungování organizace je Liberec - provozuje Střída sport.
Vary s Kappou jsou na tom podobně jako my.
Obecně se mi ale zdá, že provozovatel tu kritiku vnímá (zlepšení nabídky v průběhu sezony) a pokud mám soudit právě podle tý ankety na Facebooku, kde dokonce vyzýval fanoušky k tvorbě vlastních návrhů - snaží se s tím něco dělat.
Ta dámská sekce byla ale po celou sezonu k pláči.
08.08.2019, 09:43
08.08.2019, 09:39
08.08.2019, 09:11
Také to tu již bylo řečeno, je to velmi zavádějící. Když mě známí požádají 3x za sezonu, abych jim sehnal lístky, tak když přijedou, jsou samozřejmě spokojeni, protože si koupí šálu, 2 malé dresy do auta (navíc se jmény, po kterých touží), ostatní neřeší a jsou nadšeni.
08.08.2019, 09:06
Pokud by byl v ČB jediný obchod se zeleninou, která by bohužel byla shnilá, tak kupodivu bude mít taky výborné tržby. Člověk by musel koupit i tu hnusnou a shnilou.
Případně si vypěstovat vlastní, nebo v našem případě ušít vlastní šálu. Což je nesmysl. Tržby nic neznamenají. Pouze to, že si dost lidí něco koupilo. A ne, že bylo spokojeno s výběrem a službami.
Případně si vypěstovat vlastní, nebo v našem případě ušít vlastní šálu. Což je nesmysl. Tržby nic neznamenají. Pouze to, že si dost lidí něco koupilo. A ne, že bylo spokojeno s výběrem a službami.
08.08.2019, 08:41
08.08.2019, 08:30
Jen k fotbalu:
Necelá hodina stačila k tomu, aby byl po Spartě zcela vyprodaný i zápas proti úřadujícímu mistrovi - proti pražské Slavii. Klub nemá v tuto chvíli žádné volné vstupenky a malá naděje na získání vstupenek bude až v den utkání po uvolnění rezervací Ligové fotbalové asociace.
Necelá hodina stačila k tomu, aby byl po Spartě zcela vyprodaný i zápas proti úřadujícímu mistrovi - proti pražské Slavii. Klub nemá v tuto chvíli žádné volné vstupenky a malá naděje na získání vstupenek bude až v den utkání po uvolnění rezervací Ligové fotbalové asociace.
08.08.2019, 08:05
Dovolím si pár postřehů k fanshopu.
Lze souhlasit s Kohym, že vzorek zde diskutujících fandů a jejich přátel tvoří jen menší část nakupujících (mnohem větší je však u této skupiny potenciál z hlediska vynaložených finančních prostředků na jednu nakupující osobu, protože skalní fanda si nekoupí jenom šálu, ale mnohdy vybaví celou rodinu, pokud je tedy čím). Co si vzpomínám, tak ty problémy se opakují jako přes kopírák („stejné chyby, stejné známky“).
Řešením určitě není rozvázání smlouvy na základě jedné ankety. Já však čtu negativní ohlasy nejen tady, ale také je slýchávám osobně z různých dalších stran (včetně některých sponzorů). Ano, je řada spokojených, ale jsou to vesměs zákazníci, kteří koupili jednu věc (např. šálu) od roku 2013 a je jim v podstatě jedno, kdo a jak fanshop provozuje.
Argument ohledně spokojenosti provozovatele s prodejem (tržbami) může mít různou váhu. Pokud není nikdo jiný ochoten a schopen provozovat tento obchod a konkurence v daném podnikatelském odvětví je malá, pak to bude klíčové kritérium. Jestli to tak není (což si osobně myslím), tak vlastní spokojenost s prodejem u firmy, která má výsostní postavení (v podstatě monopol) a může krásně „parazitovat“ na dobrém jménu klubu a široké fanouškovské základně, za čímž stojí obrovské množství práce vedení Motoru, není jen kritérium zanedbatelné, ale v podstatě opíjení rohlíkem, neboť provozovateli chybí motivace dál se rozvíjet nebo alespoň pracovat na zásadních nedostatcích.
Toť můj názor.
Lze souhlasit s Kohym, že vzorek zde diskutujících fandů a jejich přátel tvoří jen menší část nakupujících (mnohem větší je však u této skupiny potenciál z hlediska vynaložených finančních prostředků na jednu nakupující osobu, protože skalní fanda si nekoupí jenom šálu, ale mnohdy vybaví celou rodinu, pokud je tedy čím). Co si vzpomínám, tak ty problémy se opakují jako přes kopírák („stejné chyby, stejné známky“).
Řešením určitě není rozvázání smlouvy na základě jedné ankety. Já však čtu negativní ohlasy nejen tady, ale také je slýchávám osobně z různých dalších stran (včetně některých sponzorů). Ano, je řada spokojených, ale jsou to vesměs zákazníci, kteří koupili jednu věc (např. šálu) od roku 2013 a je jim v podstatě jedno, kdo a jak fanshop provozuje.
Argument ohledně spokojenosti provozovatele s prodejem (tržbami) může mít různou váhu. Pokud není nikdo jiný ochoten a schopen provozovat tento obchod a konkurence v daném podnikatelském odvětví je malá, pak to bude klíčové kritérium. Jestli to tak není (což si osobně myslím), tak vlastní spokojenost s prodejem u firmy, která má výsostní postavení (v podstatě monopol) a může krásně „parazitovat“ na dobrém jménu klubu a široké fanouškovské základně, za čímž stojí obrovské množství práce vedení Motoru, není jen kritérium zanedbatelné, ale v podstatě opíjení rohlíkem, neboť provozovateli chybí motivace dál se rozvíjet nebo alespoň pracovat na zásadních nedostatcích.
Toť můj názor.
08.08.2019, 08:04
Obávám se, že ani letos od Ježíška nedostanu nic. Fakt si nemám co nakreslit, ani ty ponožky. A stejně jsem nikdy neuměl postavy, natož sedící.
08.08.2019, 08:02
Nespokojen: Na zacatku sezony tu nekolikrat padly duvody. Za celou sezonu se toho moc nezmenilo. Logo Kappa stale byva vyraznejsi nez =M= . Na konci sezony vypisovali at se posilaji navrhy. Bude zajimavy co z toho vznikne. Stary fanshop se mi libil daleko vic.
08.08.2019, 07:55
S tou otevírací dobou musím také souhlasit. V pracovních dnech se do prodejny jako pražskej opravdu nedostanu. Úplně by přitom stačilo, kdyby byla sobota třeba 10 - 12. Nešlo by zařídit alespoň tohle, Kohy? Určitě by to uvítala spousta lidí, třeba i těch, co jsou sice místní, ale nestíhají to z práce.
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.