Diskusní fórum
Zaregistrujte se ZDARMA nebo využijte výhody PROFI registrace. Více čtěte níže.
jihocech86
Reagovat
14.09.2023, 12:44
Hm, tak zítra bez Vráblase a Šticha, to jsem zvědavej jak tu obranu poskládáme.
14.09.2023, 12:24
14.09.2023, 12:21
Až se dostaneme do situace, že bude zápas co zápas beznadějně vyprodáno a přesto budou v hledišti prázdná místa, tak možná. Ale to se přeci vůbec neděje. Pokud máš v 95% zápasů k dispozici pár set volných vstupenek, tak proč perzekvovat lidi, co klubu přispěli už před sezónou nemalou částkou za permice a z mnoha různých důvodů se na zápas nedostali? Já kolikrát zjistím, že se na zápas nakonec nedostanu v čase, kdy už uvolnit místa z technických důvodů nelze.
14.09.2023, 11:56
14.09.2023, 11:43
Jakože kilometrové fronty a nedostatek zásob na mnoha vyprodaných zápasech jsou můj úhel pohledu? Nebo to, že tím přichází provozovatel o obrat je můj úhel pohledu? Nebo že vyprodané zápasy jsou za sezonu v CB čtyři a převis poptávky je tedy merginální je můj úhel pohledu? No tak jo. Asi je. Mě je to v zásadě dost jedno. Jen mi to připadá zase jako omezení pro omezení a to je dost omezené, ale to je fakt jen můj úhel pohledu.
14.09.2023, 11:00
14.09.2023, 10:54
14.09.2023, 10:11
Já poslední dva roky permici neměl, protože jsem nevěděl, jestli budu dost jezdit, a nakonec jsem chyběl třeba na 6 zápasech dohromady. Lístky seženu vždycky, protože sedím celej den u počítače a pohlídám si to, ale proč to komplikovat všem ostatním, včetně těch, co se jdou podívat čtyřikrát za rok. I je na tom hokeji chceš.
14.09.2023, 10:09
14.09.2023, 10:01
14.09.2023, 09:49
14.09.2023, 09:49
Takže když to zkrátím: zlámeš si haksny a přijdeš o předkupní právo... Skvělej model. Pro Pražáky dobrý. Jako chápal bych to u Dortmundu, nebo asi i u Komatu Zatáčka.
A že si někdo nekoupí pití nebo klobásu? To by mě spíš zajímalo, kolik lidí to pravidelně při čtyřech tisících nestihne, protože chtějí vidět hokej a ne záda frajera ve frontě před sebou. O plném baráku ani nemluvím a o zápasech, kdy si nemáš o druhé pauze co koupit, protože Ášu překvapí, že na hokej přišli lidi už vůbec ne.
Takže jediné v čem je to možná problém, jsou vyprodané záspasy na které se nedostane pár desítek lidí, kteří na Motor normálně nechodí, nechají to na poslední chvíli a neseženou lístky. Skoro bych se vsadil, že nejvíce takových případů budou permice zdarma pro sponzory a partnery a že přesně tahle místa neřeší ani na pražském fakbulle.
A že si někdo nekoupí pití nebo klobásu? To by mě spíš zajímalo, kolik lidí to pravidelně při čtyřech tisících nestihne, protože chtějí vidět hokej a ne záda frajera ve frontě před sebou. O plném baráku ani nemluvím a o zápasech, kdy si nemáš o druhé pauze co koupit, protože Ášu překvapí, že na hokej přišli lidi už vůbec ne.
Takže jediné v čem je to možná problém, jsou vyprodané záspasy na které se nedostane pár desítek lidí, kteří na Motor normálně nechodí, nechají to na poslední chvíli a neseženou lístky. Skoro bych se vsadil, že nejvíce takových případů budou permice zdarma pro sponzory a partnery a že přesně tahle místa neřeší ani na pražském fakbulle.
14.09.2023, 09:37
Tohle je velice zajímavé a souhlasím s takovým řešením. Zajímalo by mě, jak je to u nás? Kolik takových černých duší je, kteří využiji svého předkupního práva a pak téměř nechodí a permici ani neuvolní? Já bych to také zohlednil při dalších nákupech, podobně jako Sparta či Slavia. Je hezký, že klub prodá permici, ale je tam aspekt toho, že když ten člověk nepřijde, nekoupí si pití, klobásu, merch atd.
Kolikrát si říkám, kolik je volných míst a hlásíme 6000 přítomných…
odkaz
Kolikrát si říkám, kolik je volných míst a hlásíme 6000 přítomných…
odkaz
14.09.2023, 09:33
14.09.2023, 09:00
Když se ještě klub drápal z první ligy nahoru, byly dresy Motoru jedny z nejpovedenějších v českém hokeji. Pohledné logo, které svítilo uprostřed dresu v dostatečné velikosti, retro žlutá spolu s červenou výborně ladily. Teď je retro především logo generálního partnera klubu, společnosti Banes. Aneb co se stane, když podepíšete smlouvu se sponzorem, jehož nejoblíbenější písmo je Comic Sans. Logo Motoru alespoň stále zůstává uprostřed, to je ale jedna z mála pozitiv nových dresů. Zvlášť žlutá varianta je tento rok dost nešťastná - s podivnou nášivkou kapitánského céčka, neohrabaným rozmístěním log sponzorů v různých barvách. Venkovní sada je zase zcela zaměnitelná. Kvůli přeplácanosti chybí výrazný grafický prvek samotného dresu, letopočty největších úspěchů v podkladu se rychle okoukají.
Z toho céčka mám úplně stejný pocit a nechápu, proč tam musí být takto našité…
odkaz
Z toho céčka mám úplně stejný pocit a nechápu, proč tam musí být takto našité…
odkaz
14.09.2023, 08:20
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.